Yaya Datang Lagi ^_^


Assalamualaikum. Jumpa lagi kita ^_^ Akak...... Sihat ke hari ni? Maaf la lama xupdate blog ni. Ni tetiba Yaya rindu n teringat akak. Apa akk buat sekarang ni ya.? Xpela, doa kami semua sentiasa dengan akk. So, akk kena kuat! Akak... akk.... Cuba tgk ayat kat bawah ni =) : Allah berfirman dalam kitabnya yang agung: 

     Yaya ada jugak dengar kadang-kadang akak rasa sakit sangat.. sakit yang mencucuk2. Ya Allah, sedih rasanya, bila akk kita yang comel lote ni kena hadapi semua ni. Tapi, dalam masa yang sama akak bertuah. Yela, bertuah sebab, tiap kali akk rasa sakit dan ingat Dia banyak pahala nya. Nak harapkan Yaya yang sihat ni pun belum tentu amalan nya diterima. 
     Dan yang paling penting ramai yang sayang dan dekat dengan akk. ^_^ Alangkah indahnya kuasa Allah. Akak ada suami yang setia di sisi, keutamaan seorang istri pada waktu ini adalah suami kan.. Indahnya ^_^ Ada keluarga lagi yang memberi kekuatan plus++ sahabat2, dan guru2. Kadang-kadang ada terselit rasa cemburu tapi itulah hikmah dan ganjaran yang Allah beri pada akk. 

SPECIAL FOR YOU SIS AUNI ^_^ 
 Ok kak, akhir kalam.. Jaga diri, kesihatan dan tabah k. =) I believe in you. Doakan kami juga yang dekat sini. Yaya rindu akk sangat2. Assalamualaikum.

0 comments:

Copyright @ wARna-WaRni KehiDuPan | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Distributed by Deluxe Templates
Blogger Templates